Մաթեմատիկա. ապրիլյան ամփոփում

Երկրաչափություն. Դաս 28, 29, 30

Երկրաչափություն. Դաս 31, 32, 33

Հանրահաշիվ. Դաս 31, 32

Երկրաչափություն. Դաս 34, 35, 36

Այս ամիս հեռավար(առցանց) աշխատելը ավելի հեշտ էր, դա նաև վերաբերվում է մաթեմատիկա առարկային: Չէի պատկերացնի, որ առցանց կկարողանամ մաթեմատիկա հասկանալ, ըմբռնել, կարծես ինձ թվում էր, թե դա անհարմար կլիներ, առանց օրինակներ բերելու կամ ֆիզիկապես գրատախտակի վրա բացատրելու: Բայց արի ու տես, որ շատ հեշտ է ամեն ինչ, թե բացատրելը, թե շփումը, կարծես ամեն ինչ նույնը լինի, ուղղակի դու տանն ես, և ինչ անում ես տանն ես անում: Այս ամիս մաթեմատիկա առարկան ինչպես միշտ շատ լավ եմ յուրացրել, անհասկանալի թեմաներ չեն եղել, եթե եղել էլ են, ապա արագ վրայով անցել և հասկացել եմ ամեն ինչ: Այս ամսվա համար ինձ կգնահատեմ 9-ը:

Լրացուցիչ աշխատանքներ

Նաև կատարել եմ թարգմանչական աշխատանքներ, որոնց շնորհիվ ավելի եմ ընմբռնել արածս թեմաները, նաև ավելի զարգացրել եմ իմ ռուսերեն լեզվի գիտելիքները(իմանալով ավելի շատ բառեր և ավելին): Կարծում եմ արածս թարգմանությունները օգտակար կլինեն այն աշակերտներին, ովքեր չեն հասկացել թեման(երը) կամ էլ նրանք, ովքեր ավելի լավ են ուզում ըմբռնել այդ թեման(երը):

Թալեսի թեորեմ (առաջին թարգմանություն)

Այստեղ խոսվում է Թալեսի թեորեմի մասին. նաև կան խնդիրների լուծման օրինակներ:

Սինուսների և կոսինուսների թեորեմը և նրանց ապացույցը (երկրորդ թարգմանություն)

Այս հոդվածում ապացուցվում է սինուսների և կոսինուսների թեորեմները:

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s