Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

on
  • հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.

Այս ուսումնական շրջանում ունեցել եմ 39 ժամ բացակայություն, տեղեկացրել եմ 5-6 ժամը, քանի որ մի քանի դեպքերում տեղեցնել չեմ կարողացել, մի քանիսն էլ մոռացել եմ տեղեկացնել։ Բացակայություններիս պատճառները եղել են` հիվանդ լինելը, ինչ-որ տեղ գնալը և ԹՈՒՄՈ հաճախելը։

  • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,

Ունեմ հետևյալ բաժինները՝

Գրականություն-17 նյութ

Հայոց լեզու-25 նյութ

Մաթեմատիկա-0 նյութ, քանի որ աշխատել ենք Math-o-mir ծրագրով, իսկ դասատուին աշխատանքը ցույց ենք տվել Classroom-ով:

Անգլերեն-8 նյութ

Ռուսերեն-17 նյութ

Ֆիզիկա-10 նյութ

Քիմիա-13 նյութ

Աշխարհագրություն-4 նյութ

Կենսաբանություն-2 նյութ, պատասխանել եմ բանավոր։

Պատմություն-6 նյութ

Իրավունք-1 նյութ

  • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,

Մասնակցել եմ սահմանված կարգով բոլոր ուսումնական պարապմունքներին, ունեմ հազվադեպ ուշացումներ:

  • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին. ուսումնասիրություն, լուսաբանում

Ցավոք, չեմ ճամփորդել այս ուսումնական շրջանում։

  • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի, նախագծերի թվարկում, անհատական աշխատանքը նախագծում

Մասնակցել եմ «Ամանորյա հեքիաթ», «Արևնտահայ գրողներ», «Խաղարկային դատարանի հայց» նախագծերին:

  • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.  մասնակցությունհիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.

Օգնել եմ միջավայրը խնամելու և սարալանջում գործ անելու հարցերում:

  • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.

Ցավոք, չեմ մասնակցել։

  • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման

Ցավոք, չեմ մասնակցել։

  • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.

Կարծում եմ, ոչինչ չեմ խաղտել:

  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.

9-րդ դասարանում ամրապնդել եմ գիտելիքներս, դասատուների խստությունը ավելի բարձրանալու շնորհիվ: Սկսել եմ ավելի հետաքրքրվել իմ մասնագիտության առարկաներով՝ Ֆիզիկա, մաթեմատիկայով:

  • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.

Գրականություն-լավ

Հայոց լեզու-լավ

Հանրահաշիվ-գերազանց

Երկրաչափություն-գերազանց

Անգլերեն-միջին

Ռուսերեն-գերազանց

Ֆիզիկա-գերազանց

Քիմիա-լավ

Աշխարհագրություն-լավ

Կենսաբանություն-լավ

Պատմություն-միջին

Իրավունք-լավ

Ֆիզկուլտուրա-գերազանց

Պար-վատ

Երգ-վատ

  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իմ հարցադրումները, առաջարկությունները.

Ճիշտն ասած, ինձ ամեն ինչ դուր է գալիս, ոչ մի առաջարկ չունեմ կապված այս ուսումնական շրջանի հետ:

  • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ ընթերցանություն, ուսումնասիրություն, ուսումնական այլ աշխատանք

Որոշել եմ ամանորը նշել քաղաքից դուրս(Ռուսաստանի սահմանում): Պլանավորում եմ, վայելել ամանորը և դիտել բազում ֆիլմեր ամանորի հետ կապված(անհրաժեշտության համար կարող եմ ֆիլմերից մի քանիսը բերլուծել):

  • ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,

 

  • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.

Առաջարկներ չունեմ:

  • իմ ընտրած ճամբարային ջոկատը.

Հունվարյան ճամբարին մասնակցելու եմ տարբեր առարկայական նախագծերի, ճամփորդությունների և այլ առաջարկվող նախագծերի:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s